Bekijk de veelgestelde vragen in onze FAQ :

Ik ben mijn inloggegevens vergeten. Wat nu ?

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door ons uw e-mailadres te geven (login). Klik op Login en vervolgens op Wachtwoord vergeten? en volg de instructies.

Ik kan niet inloggen met mijn oude inloggegevens.

Het is normaal. Bij het wijzigen van de webshop zijn uw oude identificatiegegevens (login en wachtwoord) gedeactiveerd. Vanaf nu wordt uw e-mailadres gebruikt als login. Als u geen e-mail heeft ontvangen waarin u wordt gevraagd om een wachtwoord in te stellen, neem dan contact met ons op of klik op Login en vul het formulier in. We zullen uw e-mailadres zo snel mogelijk aan uw klantaccount koppelen.

Ik ben al klant, maar ik heb nooit op uw site besteld. Wat nu ?

Klik op Account aanmaken en vul het formulier in. Nadat we uw adres aan uw klantnummer gekoppeld hebben, bevestigen we uw registratie en ontvangt u een e-mail waarin u wordt gevraagd een wachtwoord in te stellen.

Moet ik eerst een account maken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Om een bestelling op onze site te kunnen plaatsen, moet u eerst klant zijn of worden bij Global Net. Vervolgens kunt u een account maken via de pagina Login. U kunt echter een offerteaanvraag indienen zonder een account te hebben.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

Om een bestelling te plaatsen op onze webshop, moet u eerst klant zijn bij Global Net en vervolgens een account aanmaken onder de sectie Login U kunt ook telefonisch, per e-mail of fax bestellen. U vindt al onze contactgegevens in het gedeelte Neem contact.

Krijg ik een bevestiging nadat ik online een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt een bevestiging van uw online bestelling per e-mail, op het adres dat dient als uw login. Na inspectie en validatie door onze verkoopafdeling ontvangt u een officiële, meer gedetailleerde orderbevestiging.

Ik ben op jullie site, maar ik zie geen enkele prijs.

Om de prijzen van onze artikelen te kunnen bekijken, moet u over een account beschikken en ingelogd zijn.

Kan ik volledig of een deel van mijn bestelling terugsturen ?

Ja, maar meldt dit ons liefst telefonisch via het nummer 069 34 37 30 zodat wij de nodige procedure samen met u kunnen overlopen.

Is er een manier om snel te bestellen?

Ja, zodra u ingelogd bent, ziet u rechts in het menu een knop Snel bestellen. Als u de referenties kent van de producten die u wilt bestellen, hoeft u ze alleen maar in te geven en aan de gewenste hoeveelheid te koppelen. Nog beter, u kunt direct een .CSV-bestand importeren (Excel-bestand). Hier moeten de gewenste referenties in kolom A en de gewenste hoeveelheid in kolom B. Om een CSV-bestand te maken, eenmaal in Excel, klik op ‘Opslaan als …’ en kies dit formaat (*. csv).

Ik wil mijn gegevens wijzigen, hoe kan ik dit doen?

Eenmaal ingelogd, klik op Mijn account. Kies in de linkerkolom, onder Profiel, de Profielinstellingen. Klik op Bewerken en wijzig onjuiste of verkeerd gespelde informatie.

Ik zou graag de taal van mijn account wijzigen. Is dit mogelijk ?

Ja. Eenmaal ingelogd, klik op Mijn account. Selecteer in de linkerkolom onder Profiel de profielinstellingen, klik op Bewerken en kies de gewenste taal (FR of NL).

Hoe kan ik alle beschikbare referenties bekijken op de webshop zonder door alle rubrieken te moeten surfen ?

Voer * in de zoekbalk in en klik op Gereed. Alle referenties die beschikbaar zijn op onze webshop verschijnen voor u, gesorteerd in oplopende volgorde.

Waarmee komen de verschillende secties in mijn klantaccount overeen?

Gewenste afleveradres
Als u meerdere afleveradressen hebt, kunt u hier het afleveradres van uw keuze selecteren.

Mijn bestelsjablonen
U kunt lijsten maken met favoriete items of aankopen die u op elk gewenst moment in uw mand kunt plaatsen. Deze lijsten kunnen worden aangepast wanneer u maar wilt.

Mijn aanbiedingen
Met deze functie kunt u een aanbieding aanvragen voor een of meer items die u eerder hebt geselecteerd.

Mijn bestellingen
Daar kunt u een overzicht krijgen van uw resterende maandelijkse budget, uw maandelijkse bestedingslimieten en de bestellingen die zijn geaccepteerd door uw beheerder. Deze functionaliteit is nog niet geactiveerd op de Global Net-webshop. Als u hierin geïnteresseerd bent, kunt u contact opnemen met uw verkoopsvertegenwoordiger.

Bestelgeschiedenis
In dit gedeelte kunt u de bestellingen raadplegen die u online geplaatst hebt.

Profielinstellingen
De plaats waar u uw contactgegevens kunt bijwerken of aanpassen, uw wachtwoord of zelfs uw login kunt wijzigen.

Ik kan niet bestellen voor alle klantnummers waaraan ik gekoppeld ben.

Als u verantwoordelijk bent voor meerdere vestigingen en/of meerdere klantnummers, maar u kunt een deel ervan alleen op onze webshop bestellen, neem contact via ons contactformulier. Vertel ons in uw e-mail welke nummers u mist. We zullen uw e-mailadres zo snel mogelijk aan al uw accounts koppelen.

Als ik een account aanmaak op jullie webshop, kan ik dan direct bestellen?

Neen. Nadat u uw registratieformulier heeft ingevuld en ingediend, ontvangt onze boekhoudafdeling een melding. Dan worden uw gegevens verwerkt. Dat kan een dag duren. Na goedkeuring kunt u uw prijzen online bekijken en bestellingen plaatsen

Kun je je antwoord niet vinden?
Neem contact!